Hierbij willen wij u als bestuur en organisatie laten weten, dat wij genoodzaakt zijn om ook onze beurs in september van dit jaar te cancellen. Ondanks de verruiming van de Coronamaatregelen kunnen wij en de directie van het cultureel centrum, waar wij gehuisvest zijn, niet garanderen, dat iedereen veilig onze beurs kan bezoeken. Wij willen niemand teleurstellen, niet onze mediums en zeker ook niet onze bezoekers. Uw aller gezondheid is uiteraard belangrijk voor ons.

Maar…….uitstel is zeker geen afstel!!!Wij hebben een nieuwe datum voor de paranormale beurs in 2021 reeds gepland. De datum is 21 maart, dus deze kunt u zovast reserveren in uw agenda. Uiteraard zullen wij tijdig meer informatie verstrekken. Wij hopen op uw begrip voor dit besluit!!

De verruiming van de maatregelen geeft ons wel de mogelijkheid om weer te starten met onze andere activiteiten. Wij vinden het fijn om te kunnen melden, dat wij voornemens zijn om na de vakantieperiode weer te starten met onze paranormale avonden en workshops. Via onze website en facebookpagina zullen wij u hier verder over informeren. Wij hopen en gaan er vanuit, dat het Coronavirus ons niet wederom zullen belemmeren.

Rest ons, om u ondanks alles toch een hele fijne vakantie toe te wensen.

Reageer